Cele mai bune oferte ale momentului! Profita acum! Vezi oferte
Leanpay Plata în rate! Super ușor!

Livrare comandă


Livrare comandă
Statusul unei comenzi
Comenzile înregistrate pe www.evoMAG.ro pot fi urmărite direct în contul tău de client, accesând secţiunea “Istoric comenzi”. De asemenea, te vom informa prin SMS (serviciu oferit gratuit) în privinţa evoluţiei/modificării statusului fiecărei comenzi plasate, numele agentului evoMAG responsabil de aceasta şi numărul de AWB/notei de transport (unde este cazul). Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării comenzii plasate, să bifezi opţiunea “Doresc să primesc SMS-uri despre evoluţia comenzii.”
Tot în secţiunea “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată, prin accesarea butonului “Detalii”.

Livrare prin curier
Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depășește suma de 999 lei, cu excepția produselor agabaritice menționate mai jos. Livrările prin curier se fac cu 2 oameni pânâ în fața ușii apartamentului sau casei.

*Excepții de la taxa de transport standard fac acele comenzi care conțin produse din următoarele categorii:
Taxă de transport 19.9 Lei, TVA inclus
Espressoare
Aspiratoare robot
Aspiratoare verticale
Cuptoare cu microunde
Aparate de sudură și invertoare profesionale
Mașini de tuns iarba și gazonul pe benzină
Scaune gaming
Trotinete electrice
 
Taxă de transport 49.9 Lei, TVA inclus
Aparate de aer condiționat
Biciclete
Table interactive
Taxă de transport:
69.9 Lei, TVA inclus, pentru Bucuresti și Ilfov
89.9 Lei, TVA inclus, pentru restul țării
Cuptoare incorporabile
Aragazuri
Mașini de Spalat Rufe & Uscătoare
Mașini de spalat vase
Frigidere
Combine frigorifice
Side-By-Side
Congelatoare
Lazi frigorifice
Vitrine frigorifice
Plottere
Generatoare Curent Electric - Benzina și Diesel
Motosape
Benzi de alergat
Aparate Fitness Multifuncționale
Freze de zapadă
Motocultoare
Scutere electrice
Piscine Exterioare
Biciclete Fitness - Magnetice & Eliptice
Betoniere

NOTĂ: Pentru fiecare produs adițional adăugat în coș, din categoriile cu taxe fixe, veți plăti o cotă redusă de 50% din valoarea taxei de transport alocată categoriei respective. Această reducere se aplică doar atunci când în coș există cel puțin un produs din categoriile cu taxe fixe.

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maximum 30 de zile.

Pentru produse vândute de evomag.ro care au specificat în coș un cost de livrare (de obicei produse grele) sau fac parte din următoarele categorii: Aparate frigorifice, Cuptoare incorporabile, Aragazuri, Plite incorporabile, Mașini de spălat rufe, Mașini de spălat vase și Hote, Aparate de aer condiționat (sau multe alte categorii unde se specifică în coș costul de transport),Betoniere, Biciclete Fitness - Magnetice & Eliptice, se percepe o taxă de livrare între 19,9 - 89,9 lei, indiferent de valoarea totală a comenzii, al numarului de produse adăugate sau de faptul că indeplinesc toate condițiile livrării gratuite atât pentru București cât și pentru țară.
 
Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 999 lei, taxa de transport se va calcula în coșul de cumpărături în funcție de greutatea coletului.
 
 

Ridicare de la evomag Locker
evomag locker este cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în mai multe puncte de ridicare din București, Ilfov, Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dambovița,Dolj, Iași, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Iași, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vaslui și Vrancea.
Serviciul evomag easybox este marcat în pagina produselor eligibile și la finalizarea comenzii, în secțiunea Livrare.

Condiții de livrare la evomag locker:

- Plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; cardurile contactless sunt de asemenea acceptate la locker. Unele lockere nu permit plata cu cardul la livrare, iar pentru acestea va fi disponibilă doar plata cu cardul online.

- Se pot livra în locker doar produse de dimensiuni mici sau medii. Eligibilitatea produselor poate fi verificată în pagina de produs sau în coșul de cumpărături

- Costul de livrare pentru toate comenzile cu ridicare de la locker este de 11.99 lei TVA INCLUS, indiferent de modalitatea de plată aleasă.

- În cazul comenzilor plătite cu card bancar la locker, se percepe o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5.99 lei. Dacă plata a fost facută online, nu se percepe această taxă.

Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu:

1. Adaugă produsele în coș și selectează modalitatea de Ridicare personală din locker.

2. Alege evomag locker și unul dintre punctele de livrare din listă.

3. Când comanda ta ajunge în locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR și un SMS cu codul PIN. Ai la dispoziţie 36 de ore să ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul în care se află coletul.


Ridicarea comenzilor din Showroom
Pentru comenzile cu modalitate de livrare: Ridicare din showroom, se va aplica un cost de procesare comandă în valoare de 2,49 lei. Costul acestui serviciu se aplică indiferent de valoarea comenzii sau numărul produselor din comandă.
 
* Pentru clienții ce vor plasa și ridica comenzile direct în showroom, pentru produsele disponibile În stoc magazin, NU va fi perceput costul de procesare comandă.
* Pentru clienții ce vor plasa și ridica comenzile direct în showroom, pentru produsele disponibile În stoc exclusiv online/Întreabă stoc/Preorder va fi perceput costul de procesare comandă în valoare de 2.49 Lei.
 
Puteţi ridica comenzile plasate online din showroom-ul evomag de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00-18:00 si Sâmbăta între orele 10:00-14:00.
Produsele cu status “În stoc magazin” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după confirmarea comenzii de către unul din operatorii evomag.
Produsele cu status “În stoc (exclusiv online)” se pot ridica din showroom doar după confirmarea primită de la agentul evomag care v-a preluat comanda.
Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plată), Card online, Rate, etc. de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.

 

Informații utile:

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din showroom-ul evomag.
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii.
În cazul livrărilor prin curierat rapid ( in cazul comenzilor ce nu beneficiază de verificare colet ) este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : info.garantii@evomag.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și 3-5 poze cu produsul / ambalajul în care să se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *

NOTA: Acest termen este aplicabil și pentru comenzile ridicate din showroom și ale căror produse nu au fost verificate la bancul de probă.
Taxa pentru verificare colet este de 3.99 Ron, si este valabila numai pentru produsele care nu beneficiază de acest serviciu în mod automat (gratuit).
Taxele livrărilor speciale ( altele decât cele standard oferite de către evomag.ro ) sunt suportate de client în momentul comenzii și nu sunt rambursabile.
Pentru localitățile din afara rețelei de curierat, se percepe un cost suplimentar de 9 lei (zona 1.1) și 19 lei (zona 2) pentru livrarea coletelor. Aceasta se adaugă peste taxa de livrare atât în cazul în care valoarea comenzii nu atinge pragul de 999 lei, prag stabilit pentru livrare gratuită cât și atunci când valoarea comenzii depăsește acest prag. Poți vedea aici lista cu localitățile.


Deschidere colet la livrare:

La evomag.ro ai posibilitatea de a deschide coletul și verifica dacă produsele comandate se află în stare perfectă, înainte de a achita.
În cazul în care opțiunea "Deschidere colet la livrare" este activă pe AWB-ul (nota de transport) coletului și curierul nu dorește să execute acest serviciu (din diverse motive), vă rog să refuzați comanda urmând ca noi să preluăm situația și să investigăm de ce nu s-a executat serviciul.

Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă şi prezintă semne de lovire sau alte probleme estetice, te rog să refuzi comanda. În cazul refuzului comenzii, trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Dacă ai achitat online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata dupa ce coletul ajunge în depozitul evomag.

*Produsele voluminoase de tip "Electrocasnice mari" (frigidere, combine frigorifice sau orice alt produs menționat cu cost de transport în coșul de cumpărături, înainte de finalizarea comenzii) suportă o taxă de livrare cuprinsă între 50-100 ron în funcție de zona de livrare și volumul produsului (greutatea produsului).

metoda de lucru

Nu sunt luate în considerare reclamațiile ulterioare recepției în cazul în care nu au fost respectate recomandările evomag.

 

Modalitatea de plată:
Dacă ai ales serviciul "Deschidere colet la livrare" poți solicita curierului să verifici integritatea coletului și a produsului înainte sau dupa ce ai achitat. Este obligatoriu ca verificarea să fie făcută în prezența curierului.
Dacă ai achitat online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata dupa ce coletul ajunge în depozitul evomag.
La livrarea comenzilor plătite prin ramburs la curier, se aplică o taxă de procesare în valoare de 4.99 lei. 

 

Taxe și returnarea produselor:

Pentru coletele care conțin mai multe produse, iar în urma verificării se constată că cel puțin unul dintre produse nu se află în stare perfecta și refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comandă.

Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 999 lei taxa de transport se va calcula în coșul de cumpărături în funcție de greutatea coletului. 
Contact departament colete:
E-mail: colete@evomag.ro